אמי הינה אלמנה ובעלת נכס במושב. אני בנה היחיד והיא רוצה להעביר את הבעלות בנכס אלי. כיצד עלינו לפעול?
היא יכולה לעשות זאת בשתי דרכים:
העברה בתמורה - מכירה של ההנחלה ככל עסקה רגילה ואז העסקה ממוסה כעסקה רגילה.
העברה ללא תמורה - עסקת מתנה בה יש מיסוי מופחת באופן משמעותי.
בחרו את האופציה המועדפת וגשו לעו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דינה שלום מתן הרשאה לאדם אחר לעשות שימוש בדירה בתמורה מהווה השכרה בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך...
המשך תשובה