האם הורים יכולים לרכוש נכס אשר ירשם על שמו של בנם הקטין, וזאת בתור האפוטרופוסים הטבעיים שלו? האם מדובר במהלך עסקי אשר מקובל במינהל והאם ניתן לרשום את הילד בתור הבעלים של הנכס גם במינהל? (רוצים לרכוש בית בקרקע במושב הנמצא באזור עדיפות לאומית).
אילון שלום,
בעבר היה ניתנה להורים האפשרות להתמנות כאפוטרופוסים ולרכוש נכס במושב עבור בנם הקטין, כיום המינהל אינו מאפשר רכישת זכויות באמצעות ההורים כאפוטרופוסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חנה שלום, אין באפשרותי לייעץ לך על נוסח של הסכם כזה או אחר במסגרת ניהול פורום. מציעה לך לפנות לעורך דין שיבחן את המסמכים וייתן לך מענה מלא לפנייתך בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיו...
המשך תשובה