בעלי בר רשות בקיבוץ ואני חברה בו. אנחנו גרים בדירה שאינה דירת הקבע שלנו ובעלי משלם דמי שכירות. בשל מצוקת דיור אנחנו מבקשים להוסיף עוד חדר. אין שיוך דירות בקיבוץ למרות היותו קיבוץ מתחדש. השאלה: מחד אנחנו משלמים שכ"ד עבור נכס מושכר למעשה ומאידך לא מקבלים השבת ההשקעה כאשר נעזוב. האם יש לך פתרון? תודה מראש
שרון שלום,
צר לי אבל אין לי פתרון עבור השקעותיכם בנכס כל עוד הנכם שוכרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הוד שלום, מפנייתך לא עולה מדוע הליך העברת הזכויות מתעכב כך שאין באפשרותי להשיב על שאלתך כיצד ניתן לזרז התהליך. ככל והנך מיוצג, מציעה כי תפנה לעורך הדין המייצג לקבל הבהרות. לגבי החלק הראשון של שאלתך ...
המשך תשובה