אני מעוניינת להעביר לבתי את המשק החקלאי בבעלותי ללא תמורה. מהי הפרוצדורה לעשות זאת?
נחמה שלום,
הפרוצדורה הינה בדיוק כמו במכירת הנחלה לצד ג', יש לדווח על העסקה לרשויות המס ולמינהל מקרקעי ישראל, לחתום על תצהירי העברה ללא תמורה בפני עו"ד, לחתום על בקשה להעברת זכויות במינהל מקרקעי ישראלבפני עו"ד, על מסמכי דיווח העסקה לרשויות המס בפני עו"ד ועל מסמכים לאגודה וליתר המוסדות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום באופן עקרוני, רשות מקרקעי ישראל נוהגת לשלוח פקח למשק עם קבלת הבקשה להעברת הזכויות. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך...
המשך תשובה