שלום. רציתי לדעת האם מותר לבנות בית מגורים בשטח שמיועד בעקרון למשק חקלאי. העניין הוא שהבן שלי עוזר לי בתחזוק המשק, והוא כבר בן 24 עם בת זוג קבועה (עדיין גר אצלנו בבית). אין בתים נוספים הפנויים לשכירות שקרובים למשק החקלאי שלנו, השאלה היא האם מותר לבנות לו בית (2 חדרים מקסימום) בשטחי המשק החקלאי כך שיוכל להמשיך לעזור לי בתחזוקו? תודה.
אברהם שלום
תוכל לבנות בית מגורים לבנך בשטח המשק - בחלקה א המיועדת למגורים.
לא ניתן לבנות בית מגורים על האדמה החקלאית.
כמובן שלצורך הבנייה יש להגיש תוכניות בנייה ולקבל היתר כדין.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום, בשאלתך חסרים פרטים רבים ומהותיים המקשים עלי להשיב לפנייתך. מה גם שבכדי לתת מענה מקצועי וענייני יש לבחון את ההסכם שנחתם על ידי ההורים ז"ל והליך המינוי שבוצע בכללותו ומדוע לא הושלם הליך המי...
המשך תשובה