שלום יש ברשותי 3 יחידות דיור בשטח שלי במושב האם המושב יכול לחייב אותי לשלם "מיסי מושב" עבור כל יחידה בטוענה של שימוש בשרותי המושב תודה
ליאור בן ארי שלום,
ככל ובכל יחידה מתגוררת משפחה אחרת אשר שוכרת את היחידה ובהתאם נהנת משירותי המושב ניתן לחייב .
בברכה
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום קיבלתי את פנייתך ואני מתכבדת להשיבך כדלקמן: בפנייתך חסרים פרטים מהותיים המקשים עלי להשיב לפנייתך כך לדוגמא לא עולה משאלתך האם הכרטסת הייתה פעילה? האם מאז 2005 נוספו תנועות, או שהחוב פשוט "...
המשך תשובה