אני כרגע בתהליכי אישור לבניה במשק של ההורים, לפי מה שהבנתי בעתיד יהיה אפשרי להוסיף בנוסף לבית הורי עוד 2 בתים של 200 מטר כל אחד (קראתי 160, אבל במושב אמרו שהמועצה מחייבת אותם על 200, מקסימום). וגם שיהיה אפשר לפצל את הנחלה ל - 3, הבנתי שעלויות פיצול הנחלה יקרות, האם בתור נכה 100% יש לי הנחה או שאבי צריך לשלם את זה?
עופר שלום
הוריך הם בעלי הנחלה וככאלה הם אלו שמשלמים את עלויות הפיצול.
לפיכך זכאות לפטורים יכולה להיות כתוצאה מזכאות של ההורים.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פז שלום, ככל ואין הסכם ממון בינך לבין בן זוגך הקובע כי ישנה הפרדה רכושית בניכם , הרי שאין משמעות לשאלה על מי תירשם הדירה לצורך החיוב במס שכן רשויות המס רואים בכם כיחידה אחת לצורך החיוב במס. אין מס ע...
המשך תשובה