שלום אני בעל נחלה ומשק חקלאי קבלתי את זה בתור בן ממשיך שהייתי נשוי ולא עשיתי הסכם ממון ועכשו אני מתגרש ורוצה לדעת אם אני מתחלק בנחלה ובמשק או רק בנחלה אני רשום כבעל המשק
יוסי שלום
על מנת להשיב לפנייתך יש לבחון את נסיבות העניין כך בין היתר יש לבחון האם גם אשתך מונתה יחד איתך כבת ממשיכה יחד איתך או לא ו/או האם חל עליך ועל אשתך חוק יחסי ממון ו/או האם היתה כוונת שיתוף בנכסים .
לצורך כך עליך להגיע לפגישת ייעוץ פרטנית בה ניתן יהא לקבל את כל המידע ולתת לך ייעוץ ספציפי.
בברכה,
יעל פרי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רותם שלום חל איסור להעמיד מבנה לצורך מגורים על שטח חקלאי. ככל ומעוניינים להעמיד קראוון יש צורך בקבלת היתר בנייה. לא דרוש היתר בנייה עבור אוהל. בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה