שלום, אני לקראת חתימת חוזה עם קבלן לקניית בית באחד מהקיבוצים. בפרוייקט הזה אנחנו בעצם חותמים על שני חוזים שונים - אחד עם הקיבוץ ואחד עם הקבלן ושניהם לוקחים מאיתנו שכר טרחת עו"ד. השאלה שלי היא האם זה חוקי ששניהם יקחו מאיתנו שכר טרחת עו"ד היות ומדובר על פרוייקט אחד? או שההגבלה היא רק על הקבלן. תודה
חן שלום
מאחר ופנית אלי באופן אישי הרי שתשובתי ניתנה לך זה מכבר.
בהצלחה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאת שלום, היה ומינוי אחיך כבן ממשיך נעשה כפי שתיארת בפנייתך, מתוך מטרת בניית בית בנחלה ו/או בתנאי שיתגורר במושב ו/או יעבד את האדמה ו/ או יטפל בהורייך ואחיך לא עמד בהתחייבויותיו אלו, הרי שניתן לתבוע...
המשך תשובה