שלום בבקשה שאלה.לפני 10 שנים קנינו מגרש במושב במרכז.עורך הדין של המוכר אמר שהתנאי לקניה שנרשום בית מוכן ואכן היה כך בנינו והכל עבר במינהל על שמנו.לאחר כ 8 שנים רשות המיסים בדק ומצא שזה נמכר כמגרש ולא בית .הגענו לרשות המיסים ושילמנו את כל הקנס. שלנו.כרגע אני מעוניין למכור את הבית אבל יש חוב של המוכר של מס שבח שלא רוצה לשלם.המינהל טוען שאני צריכה לשלם את החוב שלו.כדי שישחרר את הבית ממס.אני שילמתי את חובי בעניין.האם לאחר שעבר מזמן על שמי הם יכולים לעשות לי כך? נזכרו עכשיו? תודה לתשובה
רחל שלום
מאחר ופנית אלי באופן אישי הרי שתשובתך ממתינה לך במייל האישי שלך .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום, באופן עקרוני, אם מינוי הבן הממשיך הושלם ואושר כדין מול מלוא המוסדות הרלוונטים לרבות האגודה והסוכנות אין לוועד החדש סמכות לבטלו רטרואקטיבית רק מפני ששינה קריטריונים, אלא אם הוכח פגם מהותי ב...
המשך תשובה