אחיין שלי בנה על שטח של הנחלה שלי בית ללא היתרים כדין, ולא מסכים לעזוב את המקום. אני רוצה לפנות לבית משפט לפינויו. לאיזה בית משפט צריך לגשת? מדובר בתביעה לפינוי מושכר?
דרור שלום
אכן מדובר בתביעה לפינוי מושכר .
עליך להגיש את התביעה בבית המשפט לענייני משפחה
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בן ממשיך במושב הוא בן (או נכד) שמונה על ידי הוריו להחזיק במשק החקלאי יחד עימם, מתוך מטרה שעם פטירתם יעבור אליו המשק והזכויות בנחלה. מינוי זה מתבצע באמצעות הסכם חתום בין ההורים לבן, המאושר גם על ידי המ...
המשך תשובה