אני מעוניין לדעת האם יהיה עלי לשלם דמי היתר על מבנים (לא מגורים - סככה, מחסן) שהורסים ובונים אותם מחדש באותו גודל אבל במקום אחר בנחלה? מדובר בהסכם חכירה ישן, אין חריגות בניה, המבנים מופיעים בהיתר ישן. תודה
אלון כהן שלום,
עליך לבקש היתר בנייה חדש על כל המשתמע.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליזי שלום כפי שעולה מפנייתך יש לך זכויות בנכס וייתכן אף זכויות שוות לאלו של בעלך שכן אומנם בעלך ירש את המשק מהוריו אך עולה מפנייתך כי הוא הביע כוונת שיתוף בנכס. יש לבחון את המצב המשפטי החל על הנכס ו...
המשך תשובה