לפי דברי המנהל, על מנת לבנות יחידה שלישית, הדור המבוגר צריך להיות בעל הנחלה המקורי (העברת הבעלות עכשיו לא תשנה דבר) ובנוסף, שלושת הדורות כבר צריכים לגור בנחלה לפני בניית היחידה השלישית, האם נכון הדבר?
המינהל אמר אז המינהל כנראה צודק.
שלושת הדורות לא חייבים לגור בנחלה לפני בניית היחידה השלישית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב
כתבת ששלושת הדורות לא חייבים לגור בנחלה לפני בניית היחידה השלישית, אך כשפנינו למנהל הפקידה טענה כי ע"פ החלטה 1147 שלושת הדורות חייבים לגור בנחלה לפני בניית היחידה השלישית, הבעייה היא שניתן לפרש את הכתוב בצורה שונה, אבל האם היה תקדים בו נבנתה יחידה כשלא גרים בנחלה 3 דורות (לפני בניית היחידה השלישית)?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, בפנייתך חסרים פרטים רבים ומהותיים שמקשים עלי להשיב לפנייתך. לא ברור בדיוק מה ברצונך להקים והיכן לשאלתך- תוכל לפנות לרשות מקרקעי ישראל לקבלת תשובות לשאלותיך בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פ...
המשך תשובה