שלום, אני בן ממשילך במוש והמושב מחייב אותי לשלם מיסים גבוהים עבור פיתוח השטח. האם ניתן להתנגד או לערער על גובה חיובי המס או שמדובר בסוף פסוק ואני מוכרח לשלם כדי לממש את זכותי במושב? תודה
עמיאל שלום
על מנת להשיב לשאלתך יש לבחון את הדרישה המדוברת לתשלום למול המצב העובדתי והמשפטי בשטח
הצעתי היא כי תפנה ליייעוץ משפטי פרטני, תוך הצגת המסמכים וזאת על מנת להשיב לפנייתך
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום באופן עקרוני, רשות מקרקעי ישראל נוהגת לשלוח פקח למשק עם קבלת הבקשה להעברת הזכויות. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך...
המשך תשובה