שלום רב, מבנה שנבנה במושב בשנת 1976 למיון פרחים. ועכשיו חדלה העבודה בחקלאות. האם ניתן להפנות לבית לילדה. ברצוני להדגיש שאין חריגות בניה במשק, יש רק בית של הסוכנות. תודה רבה
רננה שלום,
בפנייתך חסרים פרטים רבים ומהותיים המקשים עלי להשיב לפנייתך
כך לדוגמא לא עולה מפנייתך היכן ממוקם המבנה בנחלה, מה הייעוד של המבנה , אילו מבנים בנויים בנחלה ועוד
אציין כי באופן עקרוני, ככל ומדובר במבנה שנבנה כדין והייעוד שלו חקלאי הרי שעל מנת שבתך תעבור להתגורר במבנה - נדרש לבצע שינויי ייעוד למבנה מחקלאי למגורים.
מאחר ומדובר בשאלה ספציפית ולא בשאלה כללית , הצעתי היא כי תפני לייעוץ פרטני תוך המצאות מסמכים רלוונטים
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עודד שלום, עסקת מכר במושב מתבצעת באופן הבא: בדיקה משפטית של הזכויות בנכס, בדיקה תכנונית והמיסוי החל, וועדת קבלה למושב (במושבים בהם ישנה וועדת קבלה) , דיווח לרשויות המס, העברת הזכויות לקונה. לגבי על...
המשך תשובה