שלום, הורי מושבניקים ואחי מונה לבן ממשיך ע"י הורי במסגרת ההסכם המשולש (עם המנהל, הסוכנות והאגודה). אבי נפטר ואמי נותרה במשק וכעת צריך להוציא לאבי צו ירושה. האם המשק /נחלה הנם חלק מהעיזבון וצריך לציין אותם כדירה בבקשה לצו ירושה? או שהמשק עובד אוטומטית לאמי ולאחר מותה לאחי? תודה
אפרת שלום
השבתי על שאלתך זה מכבר (ראי תשובה לשאלה שמופיעה מיד אחרי שאלה זו)
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הילה שלום. ישנם מספר תנאי סף לכניסה להסדר שבסופו מתאפשר הליך פיצול הנחלה . להלן תנאי הסף: יש לרשום את חלקה א של הנחלה בטאבו הסדרת כל השימושים החורגים בנחלה ככל שקיימת תכנית תקפה המאפשרת הפרדת מ...
המשך תשובה