שלום, הורי מושבניקים ואחי מונה לבן ממשיך ע"י הורי במסגרת ההסכם המשולש (עם המנהל, הסוכנות והאגודה). אבי נפטר ואמי נותרה במשק וכעת צריך להוציא לאבי צו ירושה. האם המשק /נחלה הנם חלק מהעיזבון וצריך לציין אותם כדירה בבקשה לצו ירושה? או שהמשק עובד אוטומטית לאמי ולאחר מותה לאחי? תודה
אפרת שלום
השבתי על שאלתך זה מכבר (ראי תשובה לשאלה שמופיעה מיד אחרי שאלה זו)
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריאל שלום, ראשית עליך לבחון האם השכרת השטח המדובר עולה בקנה אחד עם כללי רשות מקרקעי ישראל ו/או האגודה השיתופית. ככל והשכרת השטח החקלאי עומד בקנה אחד כאמור הרי שעליך לערוך הסכם אשר יגן עליך ועל זכוי...
המשך תשובה