היי, אני נושאה לבן של חברי קיבוץ, אנחנו גרים גם בקיבוץ אהל לא נחשבים חברים. בזכות ההורים שלו יש לנו אפשרות לקבל קרקע מההרחבה, אבל אנחנו מקום 3 בתור וצריכים לחכות שמישהו לא ירצה... יש איזו דרך להגיע לראש הרשימה?
עינת שלום,
ככל ואתם ושאר הממתינים עומדים באופן שווה בקריטריונים לקבלת הקרקע הרי שבתור כמו בתור יש להמתין לתורכם.
בהצלחה
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסף שלום, ההבדל המהותי הוא שיורש נקבע בהתאם לצו ירושה/צו קיום צוואה ופועל יוצא הוא “נכנס לנעלי” המוריש מול רמ"י ויכול ליהנות מתעריפי ותיק/יורש והקלות נלוות, בעוד רוכש במסלול פדיון נחשב “חבר חדש” ו...
המשך תשובה