בהחלטת ההנהלה הכללית בקיבוצי, נקבע שתוך זמן קצר יפורסמו השמות של אלה ש"יש להם מינוס גדול בתקציב". שאלתי האם זה חוקי לפרסם כזה דבר, בידיעה שההורים והילדים במשפחה החייבת, ירגישו מאד רע עם העניין, ואף לא יעזו להוציא "אפם החוצה" יותר בשבילי המשק מהבושה. תודה.
חל איסור על הקיבוץ לפרסם את המידע בדרך שנועדה להכפיש את המשפחות.
יחד עם זאת, הקיבוץ זכאי לפעול לצורך גביית חובותיו.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קרן שלום, אין צורך בהסכם שנחתם מול עורך דין שהוא נוטריון . ככל והפיצוי משולם מתוך כספי העיזבון הרי שהדבר לא מהווה אירוע מס. ככל והפיצוי ששולם אינו מכספי העיזבון הרי שמדובר באירוע מס על כל המשתמע. ...
המשך תשובה