שלום, ברשותי משק חקלאי ועליו דירת מגורים יחידה (מושכרת) ברצוני לרכוש דירת מגורים נוספת. האם הגשת בקשה לשימוש חורג בדירת המשק לטובת 'משרד' או 'דירת נופש (צימר)', יקנו לי הקלה במס הרכישה על הדירה החדשה? האם הריסה של הדירה או איטומה, יקנו לי הקלה במס הרכישה? האם מסירת הדירה לנאמן - יקנו לי הקלה במס הרכישה לדירה החדשה? תודה
אנא פנה לפורום מיסים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מירי שלום, ברוב המקרים, כל עוד לא נעשה שינוי מבני/פיצול, מספר החוזה במינהל אינו משתנה, אלא אם הרשות קובעת אחרת במקרה פרטני . בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה