היי, האם הוועד המקומי רשאי לגבות סכום שונה מבעלי נחלות ותושבי הרחבה בטענה שבעלי הנחלות משלמים ממילא לאגודה השיתופית? תודה
דור שלום
מס ועד מקומי הינו מס מוניציפלי המוטל על ידי המועצה האזורית. זאת לצורך מתן שירותים מוניציפאליים על ידי המועצה, כגון: ביוב, ארנונה, אשפה ועוד
במידה והאגודה השיתופית גובה את המס המוניציפאלי מחבריה הרי שאין מקום לחייבם בחיוב כפול על ידי הוועד המקומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמי שלום חוק ההסדרים במשק המדינה קובע כי הרשות המקומית תחשב את גובה הארנונה בהתאם למספר מאפיינים בהם בין היתר סוגו של הנכס, מיקומו, השימוש שנעשה בנחס ושטח הנכס. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום...
המשך תשובה