שלום.האם כדי להוון נחלה בקו עימות צריך לשלם אגרה לעסקת מקרקעין?תודה
מירי שלום,
ככלל, הליך ההיוון אינו עסקת מכר רגילה ולכן בדרך כלל לא מחייב תשלום "אגרת עסקת מקרקעין" כמו במכירת דירה בטאבו.
אך יכול שיחולו דמי היוון (ייתכן בהנחה),
אגרות טיפול ואישור, אולי תשלומים לאגודה או סוכנות.
בהצלחה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בקי שלום, התנייה של תשלום כלשהו עבור חתימה על הסכם הרכישה אינה חוקית. תשלום עבור הוצאות פיתוח הינו חוקי. לא צוין בגין מה נדרש התשלום החודשי הקבוע ולכן לא אוכל להתייחס לכך. תשלום בגין פיתוח הינו תשלו...
המשך תשובה