שלום, הורי מתגוררים בישוב קהילתי קטן. שטח של דונם אדמה. בחצר האחורית ישנם כמה שוחות ביוב השייכות ליישוב. מה גם שמחוץ לשער האחורי ישנו קו הביוב הראשי שגורם לשטפונות בתוך שטח הורי ולריח רע ותמידי בחצר הפרטית. למעלה משנתיים החליפו את השוחות אבל הבעיה לא נפתרה (לפחות פעם-פעמיים בשבוע מגיעה משאית לשאוב את הביוב ואת הסתימות שנוצרות) הורי משלמים ארנונה ומים כדין. המלצתי להורי להגיש תביעה נגד המועצה המקומית. האם יש עילה לכך?
מגי שלום,
יש לבדוק את המיקום המדויק ממנו נובע המטרד .
השירותים הניתנים להורייך הינם הן ע"י האגודה והן ע"י המועצה.
במידה ופעולות המועצה אינן מספיקות והמטרד חוזר ונשנה לעיתים דחופות, פני לקבל את תגובת המועצה והאגודה לפני הגשת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רונה שלום, הזכות שלך להחזיק בבית כפוף להסכם השכירות . עצם הרשאת הורייך להתגורר עימם אינו מקנה לך זכות עצמאית מול המשכיר. אם המשכיר אפשר לך להתגורר במושכר הרי שקמה לך זכות ישירה מול המשכיר. יצוין כי...
המשך תשובה