שלום יעל. אנו בונים בהרחבה של הישוב השבוע תתבצע מסירה לשטחים והישוב מחייב אותנו לשלם דמי חבר רק בעוד שנתיים נוכל לעבור ולגור בישוב האם דרישתם חוקית?
רחל שלום
תלוי בגין מה הוגדר התשלום
בברכה,
יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים ,קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאה שלום בשאלה חסרים פרטים המקשים עלי להשיב על שאלתך כך לשם הדוגמא לא עולה משאלתך איזה הסכם חל על הנחלה? האם הסכם משולש? האם דו צדדי ? האם חכירה? הצעתי היא כי תגיעי לייעוץ משפטי פרטני במסגרתו תוכל...
המשך תשובה