שלום אני גר בביתי במשק חקלאי שעבר פרצלציה ופוצל ממנו מגרש לבנייה. על המגרש יש את הבית שלי, ושני בתים של שני ילדים. האם הילד השלישי יכול לבנות בית שלישי לפי זכויות הבנייה אחרי הפרצלציה? תודה ויום טוב,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום, באופן עקרוני, ניתן לבצע פיצול מגרש מנחלה ולרשום את המגרש המפוצל על שמך . חשוב להבין כי עלויות הפיצול הינן עלויות לא מבוטלות וכי המגרש המפוצל והזכויות המוצמדות לו נגרעות מהנחלה . השאלה ש...
המשך תשובה