אני חושב שבתור זכאי לפי החוק לקבל את חלקי בשיוך הדיור וכן מפרות הנכסים הקיבוץ מחובתו להתקן בנידון את אלו שלא מתגוררים בקיבוץ ושהוריהם כבר לא בין החיים . מבקש פירוט . בכבוד רב
מר גור עמוס שלום,
פנייתך אינה ברורה ולפיכך אין באפשרותי להשיב לה.
הנך מוזמן לפנות שוב באופן ברור יותר ואשמח להשיב לפנייתך.
בברכה,
יעל פרי , עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פז שלום, ככל ואין הסכם ממון בינך לבין בן זוגך הקובע כי ישנה הפרדה רכושית בניכם , הרי שאין משמעות לשאלה על מי תירשם הדירה לצורך החיוב במס שכן רשויות המס רואים בכם כיחידה אחת לצורך החיוב במס. אין מס ע...
המשך תשובה