היי, תפסו אותי על עקיפה בקו הפרדה לבן וקיבלתי זימון לבית משפט. יש לי אופציה לשלם קנס במקום ללכת למשפט?
לא. זימון לדין מחייב אותך להתייצב בבית משפט, ישנה אופציה של שיפוט בהעדר המפורטת על ההזמנה עצמה, אך הדבר לא יסתיים בקנס בלבד. אם תהיה שלילה בפועל זו כבר שאלה שלא ניתן לענות עליה מבלי להכיר את כל הנסיבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה