יש ברשותי 16 נקודות חובה כשהעבירה האחרונה שנזקפה לחובתה נקודות הייתה לפני שנה. ברצוני לדעת האם כשאני מבצע עבירת תעבורה שלא כוללת נקודות, האם אותה עבירה מחדשת את תקופת הצבירה לשנתיים מחדש?
אבירה ללא ניקוד אינה משפיעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חי שלום רב, עליך לפנות לעו"ד לתעבורה על מנת שייבחן את תקינות הדו"ח, באם נפלו כשלים ראייתיים בתיק והאם כדאי להגיש בקשה להישפט. בעניין טענתך כי השוטר ייחס לך עבירה שאינה נכונה, גם אם נניח וטענתך נכ...
המשך תשובה