הרכב המשפחתי, נמצא בבעלות אבא שלי, למרות שהוא בכלל נכה, ולא נהג כבר שנים. לפני זמן מה נפגעתי בשתי תאונות דרכים, ואני מגיש תביעות בבית משפט לתביעות קטנות. האם התביעה היא צריכה להיות על שם אבי? ואם כן האם יש בעיה שאני ייצג אותו, כיוון שהוא נכה ואין לו שום עניין במקרה ככה או ככה, וכל התיקונים שולמי על ידי?
שלום רב, מה שהייתי עושה בשביל למנוע כל סימן שאלה מגיש את התביעה בשמך ובשם אביך, אביך כבעל רכב, אתה כמי שניזוק בפועל. כך אף אחד לא יוכל לערער על "זכות העמידה".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיורא שלום רב, כאשר המשטרה תופסת רכב מאזרח היא אמורה לשאת באחריות לנזקים שנגרמו לרכב. לכן באפשרותך להגיש תביעה כנגד המשטרה ו\או המגרש מטעמה ולהוכיח את טענותיך. באפשרותך להיוועץ בעו"ד ולהית מיוצג בה...
המשך תשובה