קיבלתי זימון למשפט בגלל נסיעה בזמן שלילה,כאשר הגעתי לבית המשפט נאמר לי שלא נפתח לי תיק ושאני יקבל זימון חדש, האם המקרה מהווה עילה לפסילת המשפט?
שלום רב, ממש לא, יש מועד התיישנות קבוע בחוק להגשת כתב אישום. היא הגשתו במועד המקורי אשר נרשם בזימון מציקה ומהווה בזבוז זמן של האזרח, שעליו, לצערי, בניגוד לאי התייצבות של נאשם או איחור שלו, אף אחד לא נותן את הדין, אך אין בה עילה לביטול ההליך, אלא אם יתמהמהו מספיק זמן בפתיחתו מחדש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה