שוטר עצר אותי על דיבור בפלאפון בזמן נהיגה והאמת היא שלא דיברתי אלא שהפלאפון היה בידי עם שתי ידי על ההגה (זה היה בשער כניסה לישוב) האם יש עניין לגשת למישפט (אין לי עברות קודמות)
שלום רב, שימוש בפלאפון אינו מחייב דיבור במכשיר. על פניו במקרה שלך נראה שלא מתבצעת עבירה בשום מקרה, אך לא ראיתי את תיאור העובדות ע"י השוטר לחוות דעה לגבי סיכוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה