האם בני שלא הופיע למשפט היות ולא קיבל זימון, היתה פסיקה ואני חד הורית אין לי אפשרות לשכור עורך דין האם אוכל להגיד ערעור או ללכת לשלם את הקנס ולהפקיד הרשיון
שלום רב, באם בנך לא קיבל זימון, לא ניתן לשפוט אותו בהעדר. לכן ניתן לבטל פסק הדין. כמובן באם הדבר נכון. הגשת ערעור הינה תוך 45 יום מהיום בו הומצא לכם גזר הדין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב, כאשר מוגש כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת שנמדדה באמצעות מכשיר ה"דבורה" חשוב להבין כי מדובר במכשיר הדורש מיומנות הפעלה מדויקת על פי נהלים קשיחים של משטרת ישראל. 1. טענת "לא אני ...
המשך תשובה