שלום אביתר, לא מזמן הייתי בתאונה עם נהג מהמגזר הערבי. ברגע התאונה הנהג לא הראה לי רשיון נהיגה או ביטוח ואין לו מקום מגורים קבוע. רציתי לדעת אם יכול לקרות מצב שבו האדם יוזמן למשפט, לא יגיע והמשטרה לא תוכל למצוא אותו ולא אקבל פיצוי כספי מהסיבות הללו?
שלום רב, לעניין אי הגעה לדיון, זו בעיה כלל ארצית. יש לדאוג לזימון כדין לכל אחד. אם היה כזה, ניתן לתת פסק דין בהעדר.
שאלת הגביה תלויה באיזה מאמצים תהיה מוכן להפעיל.
אם יש לך פרטים מלאים כולל תעודת זהות לא אמורה להיות בעיה לבצע מסירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה