שלום, קיבלתי דו"ח חניה על סמך תמרור אין חניה, בכביש קטן שמוביל לחוף הים. הרכב חנה הרחק משול הכביש, על העפר שמחוץ לכביש, ולא על האספלט של שול הכביש. לא מדובר בהפרעה לתנועה אלא בשלט אין חניה. האם הדו"ח מוצדק או שיש טעם להישפט משום שלא מדובר בחלק מהכביש? תודה
שלום רב, השלט מוצדק כל עוד הוצב על פי הדין וביתר. אם לא, אינו חוקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה