שלום אני נכה דיאליזה 100 % עם תו נכה לרכב עצרתי את הרכב כשאני בתוכו לוקח כדורים למחלה שלי והאמת שהרגשתי עייפות .כל מקרה צולמתי עיי מצלמה נייחת (לא פקח )ברחוב יפת ביפו סיבה :העמדת החנת את הרכב במקום בו החניה אסורה עיי תמרור אן עצירה .בתמונה לא נראת הפרעה לתנועה והכביש נראה רק לגמרי .הכביש רחב מאוד בערך בגודל של 3 נתיבים חד סיטרי והעמדתי צמוד למדרכה ל5 דקות בערך .שלחו לי לתת להם 250 שח מהקצבה שלי ,מה לעשות הם יסרבו לבטל דוח ללכת למשפט ?
שלום רב, בהחלט. בקשה לביטול ואם לא בקשה להשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, בעקרון מסירת הודעה על ביצוע עבירת תעבורה עוצרת את תקופת ההתיישנות. אולם, יש לבחון כל תיק לגופו בהתאם לסוג העבירה. הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי ולהוסיף בפרטים בעניינך. בברכה, שי שק...
המשך תשובה