התקבל דו"ח על מעבר באור אדום וביקשתי להסב אותו למי שמחזיק ברכב ונהג בו קיבלתי הדוח בתאריך 4/6/17 לפי מה שהבנתי היה עלי לשלוח בקשה להסבה תוך 90 יום ממועד זה בו הומצא לי הדו"ח ע"י דואר רשום. במכתב תשובה כתבה השוטרת שהחוק קובע תוך 90 יום מהמצאת הודעת הקנס המקורי, ואם זה אכן כך אז אני בתוך המועד, אך מאידך טוענת שאיחרתי ביומיים, שלושה. שאלתי: מה המועד הנכון וממתי מונים אותו.
שלום רב,המועד הקובע הוא מועד ההמצאה בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה