לפני יומיים קיבלתי דו"ח על הושבת ילד שטרם גילו 3 שנים בלי כסא הושבה שמתאים לו האם אפשר להמיר את. הדו"ח לאזהרה אני יותר מ 10 שנים וותק יותר מ 5 שנים ללא עבירות תנועה
שלום רב, הכללי השתנו. 14 שנות ותק. 7 ללא עבירה. אבל שלח בקשה, אין לך מה להפסיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בשאלה נתבקשתי לחוות דעתי אם יש מקום להגיש בקשה להישפט. עם כל הרצון לסייע, זאת לא מטרת הפורום העוסק בכתבי אישום בבית המשפט לתעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה