שאני יוצא מכביש מספר 1 לכוון ראשל"צ מערב , יש נתיב ימיני ,שבו יש תמרור ברחוב משה דיין , לרכב ציבורי או פרטי + 4 נוסעים. ...אני צריך לפנות ימינה אחרי כ 300 מטר , האם אני יכול לנהוג בנתיב הנ"ל שאני לבד ברכב, כי נסיעה בנתיב השמאלי תגרום שאצטרך לאותת ולעכב תנועה לפניה לנתיב הימיני.....ו אודה מראש
שלום רב, שאת מיליון הדולר. לכאורה, עפ"י הסימון בכביש, רק מרגע שמופיעה הסימון חץ פניה לבן לצד החץ ישר צהוב. אבל הטענה שלך נכונה שטענת הגנה אם מישהו יחליט להגיש על זה דו"ח בכל זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, בעיקרון תקופת ההתיישנות היא שנה מיום ביצוע העבירה ועד מועד הגשת כתב האישום. ישנם חריגים ולמשל : אם לאחר ביצוע העבירה הוזמן החשוד לחקירה, נשלחה אל הנהג "הודעה על ביצוע העבירה" או אם מדו...
המשך תשובה