שלום , כיצד ניתן לבטל בקשה להישפט לאחר שנשלחה ולשלם את הדוח ? נשלח לי דוח על נסיעה על שוליים. שלחתי בקשה להישפט אך לאחר מחשבה אני לא מעוניין להישפט גם אם אני צודק בטיעוני בכדי למנוע ממני את חוסר הנעימות. פניתי למשטרה בזמן תשלום הדוח החוקי (לאחר חודשיים וחצי) וביקשתי לבטל את הפניה ולשלם את הדוח אך הם סירבו. כעת קיבלתי זימון לבית משפט לעוד חצי שנה
שלום רב, ניתן להשתמש בספח שנשלח לך עם הזימון. לציין כי הבנת את מצב הדברים ואתה מודה בעבירה ומבקש את הקנס המקורי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה