שלום וברכה יש לי שני דוחות תעבורה שקיבלתי עליהם הארכת מועד להשפט ויש לנו בזה דיון עוד כחודש האם ניתן להסב את הדוח על אדם האמיתי שנהג ברכב בלי להצטרך להגיע לדיון או שזה חייב להתבצע בדיון [אני אין לי רישיון, הרכב רשום על שמי רק כי רציתי לעזור לחבר עם ביטוח]

מרדכי שלום רב,
בעיקרון ניתן להסב דו"ח על שם הנהג בפועל. יש צורך בחתימה על תצהיר בפני עו"ד והגשת בקשה מתאימה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה