שלום. בכביש 6 יש קטעים שאסור למשאיות לעקוף. יש תמרור ומתחתיו שלט: משאיות מעל 12 טון. קיבלתי דוח עם משאית עד 12 טון (11,999) והשוטר טען שהתמרור כולל 12 טון. האם הוא צודק?

אמיר שלום,
עלי לראות את הדו"ח בכדי לדעת איזו עבירה מיוחסת לך וכיצד מנוסחת ולבחון מול התמרור בשטח.
כמו כן יש לראות את המשקל הכולל של המשאית בה נהגת.
יש לבחון את ניסוח העבירה האם דובר על "משקלו הכולל המותר עולה על 12 טון.." .
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום, שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בזימון למשפט תעבורה. עליך להפנות שאלתך לפורום המתאים. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה