לאחרונה נתפסתי על נהיגה בשכרות אומנם הרמת אלכוהול בדם שלי לא הייתה גבוהה מאוד. האם העונש יהיה קל יותר? האם יכולים לשלול לי את הרישיון גם אם זו העברת תנועה הראשונה שלי?
העונש על נהיגה בשכרות לפי החוק הוא פסילת רישיון לתקופה של שנתיים
ניתן לסיים התיק בשלילה קצרה יותר תלוי בותק הנהיגה בעבר התעבורתי ובכמות האלכוהול ובנסיבות נוספות שקשורות לחומר הראיות
לא ניתן לסיים התיק ללא פסילה כלל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה