שלום, שוטר נתן לי דוח בטענה שעברתי ברמזור אדום. תגובתי הייתה שעברתי בצהוב והוא מצידו אמר שאין הבדל מבחינה חוקית. קיבלתי 1500₪ ו 10 נקודות. אין לי עברות תנועה. אם אגש למשפט יש סיכוי להורדה בסכום ובנקודות או שישי סיכון לקבל עונש גדול יותר??
שלום רב, מבלי לבחון חומר ראיות לא אוכל לדעת סיכוייך, אך תמיד קיים הסיכוי שאת צודקת. תלוי אם יש או אין כשלי באכיפת השוטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה