אני מתקרב לצומת ללא תמרור כדי לפנות בה ימינה; ממולי מתקרב לצומת רכב שמתכוון לפנות שמאלה, כלומר לאותו רחוב אליו אני מתכוון להיכנס. למי זכות הקדימה? ואם לרכב הבא ממול יש רמזור?
שלום לך, ראשית אם יש רמזור, זכות הקדימה לזה שנוסע בירוק. ואם מדובר בפניה ימינה ללא רמזור לתוך צומת מרומזרת, אמור להיות מוצב תמרור תן זכות קדימה, אם לא מוצב, הנהג נמצא בדרך המשתלבת ועליו לתת זכות קדימה.
אם מדובר בצומת צלב לא מרומזרת זכות הקדימה היא לרכב הפונה ימינה שכן הרכב הפונה שמאלה למעשה משתלב לנתיב שלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צור שלום רב, הזמנה לדין משמעותה שהמהירות שנמדדה חורגת מהטווח המאפשר סיום העבירה בתשלום קנס בלבד. מה גם שהעניין הועבר לטיפול התביעה ולהכרעת בית המשפט. לכן קיים קושי להמיר את המשפט בקנס. # חש...
המשך תשובה