שלום רב לעו"ד אני מחנה את רכבי בצד שמאל של הכביש, וכמובן בעת החניה הפינה של הרכב בצד הנהג יוצאת החוצה כלפי הרחוב עד שהנהג שובר שוב את ההגה לכיוון השני בכדי שהרכב יתיישר, בעת תחילת החניה כמובן שלא היה רכב מאחורי רכבי החונה, לאחר תחילת החניה הופיעה רכב וניסה לעבור ועקב כך פגע ברכבי, עלי לציין שברחוב זה יש מקום יותר רחב של מעבר מאשר לרכב אחד, נוצר ויכוח מי אשם בתאונה. מה דעת העו"ד המלומד בנושא. תודה ובכבוד רב, חוליו
שלום לך, שמת אותי בנקודה מעניינת, מבט של שופט. התשובה שלי נפתחת בשאלה, מה היה מצב רכבך, אם היית בנסיעה לאחור אזי עלייך לשים דעתך לנעשה בכביש כל הנסיעה לאחור אם היית בעמידה. ברור שהאשמה באופן מלא על המעורב.
בעיניי, אם היית בתנועה והצד השני "נדחף" זו חלוקה של חמישים חמישים באחריות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, המשטרה ובתי המשפט רואים בחומרה ביצוע עבירת עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף ועל כן העונש יכול לכלול פסילת רישיון הנהיגה בפועל, קנס והטלת נקודות. באפשרותך לשכור שירותי עו"ד הבקיא בתחום דיני הת...
המשך תשובה