נהגתי מצומת חולון לכיוון בית דגן .יש קטע בכביש עם מהירות מירבית של 70 קמ"ש. צולמתי במהירת של 113 קמ"ש. מה העונש לו אני צפוי לפי החוק. מה עליי לעשות בכדי להקל בעונש ? תודה מראש . אלירן
שלום רב, בעניין כביש זה אתה מוזמן לפנות למשרדינו במס' הטלפון שמופיע באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום, מבלי להיכנס לפרטי המקרה שלך אשיב לך כך: ככל ואת מודה בביצוע העבירה ומעוניינת לסיים את ההליך בהסדר טיעון, אז אכן פתוחה הדרך לפנות לתובע המשטרתי בהצעה מקדימה להסדר טיעון ובכלל זה גם לבק...
המשך תשובה