שלום, איך ניתן לדעת לפני המשפט מי התובע בתיק, והאם יש דרך לדבר עם התובע לפני תחילת משפט תודה.
שלום רב, לתביעה יש סידור עבודה שבועי, הסידור לא מתפרסם. על מנת לדבר עם התביעה או שמגיעים מוקדם או שמתאמים פגישה עם משרדי התביעה הרלוונטית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה