שלום אני נעצרתי בהפגנה בירושלים באיזור 22.10 הובאתי למשטרה נחקרתי וקיבלתי דוח ע"ס 1000 ש"ח הגשתי בקשה להישפט ומעניין אותי האם השופט יקבל גם את הפרוטוקול של החקירה או שזה שני דברים שונים כמו כן אם אפשר לקבל הסבר על התהליך בבית משפט לתעבורה תודה רבה
שלום רב, החקירה שלך נחשבת לחומר ראיות או חומר חקירה, השופט ייחשףף אליה רק עם תוגש במסגרת הכללים של סדר הדין הפלילי ודיני הראיות. לעניין הליך תעבורה, השאלה אינה ברורה. אם התכוונת מהם סדרי הדין, מדובר בסדר דין פלילי לכל דבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה