האם צילום רכב העומד בקצה תחנת אוטובוס עם הנהג בפנים ממתין, עי פקח חניה של עיריית תל אביב תקף? כלומר, אין שילוט המורה על הזהרת צילום כמו ברחוב אבן גבירול והעמדת הרכב היתה לדקות ספורות
שלום רב, צילום הרכב הוא ראיה שיש לדון בה הצורה מעמיקה, יש כללים להגשתה ואם עומדים בכללים אלה, היא גם תפוס. הדבר לא מונע לטעון טענות רלוונטיות כולל משמעות הנהג בתוך הרכב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה