עקב מעבר דירה לא שיניתי את הכתובת שלי ולכן קבלתי לכתובת ישנה שני דוחות על רכב שהוא על שמי. נהג אחר אשר נוהג ברכב זה בצע את העברות מודה ומאשר להעביר את הדוחות אליו. לכן שלחתי בהקשה למשטרת ישראל להעביר את הדוחות אלו וקבלתי סיבור בגלל שעברו 90 יום אשמח לדעת מה אכל לעשות כי כרגע יש על הרישיון הנהיגה שלי 16 נקודות וזימון לנהיגה מונעת שלא אני צריך לעבור אשמח לדעת האם אכל לעשות משהו בנידון תודה !

ישראל שלום רב,
עליך להגיש בקשה להסבת דו"ח התעבורה לנהג שביצע את העבירות וכן לצרף תצהיר מצד הנהג שנהג ברכב חתום ע"י עו"ד.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב, הנך מוזמן להעביר אלי לעיון את כתב האישום שכן מצאתי בעיה בכמות שציינת בשאלה. לאחר העיון והשיחה עמך, אוכל לתת לך ייעוץ משפטי פרטני. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה