היי קיבלתי זימון לביהמ"ש על הסעת 5 נוסעים מה העונש שמקבלים בדר"כ. חשוב לציין שזו עבירה ראשונה בחיים יש לי רשיון למעלה מ8 שנים
נושא הענישה, אפילו שזה לא אמור להיות כך, הוא גם פונקציה של המחוז בו אתה נשפט. בהנחה שאכן עברך נקי לחלוטין אתה צפוי לקנס ופסילה על תנאי עד פסילה קצרה בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה